om 2012

hittade den här listan på fina josses blogg så gör den :
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha ja, mest dumheter som enbart Ardnassac får veta
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade något :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neej bara min kära kusin Malin
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är :)
5. Vilka länder besökte du? Danmark haha wohoo, lär bli betydligt mer resor det här året tack o lov!
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Finare möbler i lägenheten haha men det fixar sig nu.
7. Vad var din största framgång 2012? Vene? Flyttade till Kalmar och började spela för IFK igen var ju ett bra val iaf :)
8. Bästa köpet? Skinnjackan I guess, den används flitigt. Annars mina högtalareee.
9. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder antar jag :)
10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Den där med civilisationen eller vad den heter, påminner mig väldigt mycket om sommaren iaf, och ''dela'' haha, samt feel the love och norlie och kkvs låtar. Hrm, mest sommarlåtar jag minns
11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Haha sjutusen gånger gladare men hade en hel del ledsna perioder med.
12. Vad önskar du att du gjort mer? Badat
13. Vad önskar du att du gjort mindre? Hållt på med dumheter
14. Hur tillbringade du julen? Hos min moster med alla kusiner :) mys
15. Favoritprogram på TV? Haha kollade inte på någon på tvn, men how i met your mother antar jag :)
16. Största musikaliska upptäckten: Ingeeen damn it
17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En marilyn monroe tavlar som var hur fin som helst, fick pengar till att köpa den men dom pengarna gick till kläder istället haha
18. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Dagen innan blev jag bjuden på middag av en vän och fick massa presenter, på min riktiga födelsedag började jag med släktkalas hemma hos mig, sen åt jag på resturang på Kosova i bergkvara med bästis, sen var jag på fest och efter det somnade jag bredvid den jag helt av allt ville sova bredvid mwaa. Tok-bra födelsedag var det :) Alla var så gulliga mot mig.
19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Njaa vet inte riktigt vad det skulle kunna vara.
20. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Haha blandad
21. Vad fick dig att må bra? Träna, träna träna. Cassandra. Flytten, fotboll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0