Det där var en solig dag

 
Hittade en bild från en morroooon när det var soligt och svinkallt.
 
Fyfan vad jag har shoppat på jullovet. Har köpt en mössa, ett svindyrt hårband, klackskor, två jeans, två tröjor, tshirts, linnen, en halsduk, flera halsband, öronhängen, shorts, en matta till rummet, en hylla, ett bord, en lampa, löpardojjor, tre par harembyxor, löparbyxor, fotbollsskor, högtalarsystem, ett löparställ, skinnhandskar, smink, osv osv. Hej ångest :)
 
Sen fick jag massa grejer av mitt hjärta i julklapp, converse, raybans, parfymer o massa såånt. Gulligull.
 
Nu känns det som att jag har i princip allt, har aldrig haft såhär mycket saker haha får fän inte ens plats. Uschh knäppt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0