TRÖTT

Kom hem från skolan. Somnade. Haha vaknade nyss, fy satan vad gott jag har sovit :) Nu vet ni det!
Kollar på 112 på liv och död. Rätt coolt att vara ambulansförare. Nyss åkte dom till en kvinna vars knäskål dom trodde hade flyttats, men när hon röntgades visade det sig vara en cancerknöl. Så obehagligt!! :/ En knäskål är ju rätt ''lätt'' att flytta tillbaka men fucking cancer. Nä nä där går gränsen, livet är bra hemskt ibland pöh
 
Annars dåå?
Ska bli bjuden på middag, får välja precis vad jag vill att äta men kommer fan inte på nått haha. Kram på er iaf :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Leker lite med macbooken jag är rätt sexig jag. Övervägde att hoppa ur mjukisbyxorna och kanske ta på mig bh och sminka mig lite men vafän så kräsna är ni väl ändå inte? Ne menar de !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0