Yoyo

Idag har jag varit sjuuukt duktig. Blev klar med naturkunskapsgrejen under lektionstid vi fick 60 minuter på oss och jag skrev två och en halv sida så vart riktigt nöjd. Sen blev jag färdig med svenskarecensionsaken, och nu är jag färdig med samhällskunskapsfilmen och samhällskunskapsinlämningen. Skulle egentligen gjort en mattediagnos också men jag hittar verkligen inte pappret så får försöka göra den imorgon ska be min lärare om det. Usch shame on meeee. Sen har jag lagat middag åt miiig sjääälv chiliconcarne, efter det stack jag till gymmet och JAG BARA ÄLSKAR NORDICS NYA UTBYGGNAD. Fy satan vad roligt det är :D :D :D :D :D :D

När jag kom hem så diskade jag och städade i vardagsrummet. Nu sitter jag här och ska strax gå och lägga mig för att läsa min bok. Ska gå upp extra tidigt imorgon så jag hinner gymma innan skolan, UNDERBART. Sen är det höstlov ååååh sån satans lycka!!!!!!!
 
 
 
min middag en stor fet rostbiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0