Slut tjej

Är suuupertrött. Fick inte mycket sömn inatt eller igårnatt kanske man säger duno, somnade vid tre och vaknade av att min syster petade mig på axeln och sa att jag hade fått sms OAIQRHUOWFmalferierib!!! VREDE
 
ILSKA
 
Haha näe usch när någon i familjen väcker mig dååå jäääävlar.... :D
 
Sen har jag ju shoppat med lilla Cassandris idag, tog lååång tid. Efter det lagade jag middag och stack till gymmet och körde styrka. Sen JOBBADE JAG. På gymmet. Sommarjobbade ju där i somras och nu fick jag hoppa in och städa lite. Kändes mest skönt faktiskt :) Sen när jag var färdig med det runt halv elva ställde jag mig på löpbandet och sprang sprang sprang, nu har jag duschat och gosat ner mig i sängen med en skål fil. INTRESSANT VA?!
 
Imon ska jag svänga förbi kusin Irma på hennes frissörsalonggrejs.
 
Sen ska jag gymmaaaa
 
 
haha lagom trött. söt oxå. näääääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0