Sho

Min favorit Casper (Stavas det med k eller c?) tyckte jag blivit sämre på att blogga, så det här är för dig CASPER :D
 
Näää men jaaa. Vad har jag gjort idag undrar ni säkert? Jo jag har vart i skolan. Började med idrott, sprang ängörundan. Fick inte någon vidare bra tid men löpning är inte min grej överhuvudtaget! Hade velat bli nyttig och satsa på att komma i form. Ska nog göra det oxå, någon gång!
 
Sen hade jag naturkunskap. Sen hade jag svenska. Sen hade jag naturkunskap igen.
 
Lektionerna går så mycket fortare på gymnasiet än vad de gjorde på högstadiet. Vet inte vad det beror på. Men ja dagarna flyger förbi och jag längtar tills skoltiden är bortflugen helt ! Yes det gör jag. Kramkram
 
 
På fredag ska jag få festa med mina brudar igen längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0