Sån underbar dag

Fytusan vilken bra dag jag har haft!!
Började med att jag gick upp tidigt och var på gymmet vid halv sju hell yes. Körde lite där, sen vart det mattelektion vid tjugo över åtta och det gick jättebra. Förstod faktiskt för en gångs skull, sen var det bara lite fotbollsträning och ETT FETT JÄKLA HÖSTLOV!!
 
Åkte ner till min gamla by och gick på Torsås marknad med bästissomjagälskarmestis, åh så jäkla kul det är att träffa min lilla ardnassac!!!!!!!!!!!!!
 
Efter det stack vi hem och umgicks med mina två kusiner och Malin hade med sig Felicia så jag fick gosa med mitt hjärtegull också!! Åh så mycket energi jag har fått just för att allting flytit på så bra. Nu ska jag bege mig till gymmet för träning nr 3 idag, blir för rastlös annars haha!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0