One of those days

Känner mig allmänt deprimerad you know som man kan göra ibland när man är en tonårstjej på YNKA sexton år. Fast vadå ynka jag har typ levt en sjättedel av mitt liv. Så det så.
 
Nä men då ska man fokusera på nått längre fram och inte på hur trögt allting känns nu. Så det jag tänker och drömmer om är vart jag är om tre år. Då har jag tagit studenten och DÅ ska jag flytta till mitt andra hemland USA och där ska jag få jobb för något stort flygbolag och utbilda mig till flygvärdinna. Sen ska jag ha det mest omväxlande jobbet någonsin vilket jag tror krävs för att det inte ska krypa i skinnet på mig efter bara en månad. Flygvärdinna passar mig perrrrfekt! Längtar ihjäl mig. Ska flytta ifrån trötta Sverige och lämna a l l t i n g :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0