Nu jävlar

Har jag bestämt mig för att bli nyttig. Ungefär trettiosjunde gången men vafän, någon gång ska man väl lyckas?!?!
 
Min målvik är 55 kg vet inte ens hur mycket jag väger nu och tänker inte ta reda på det heller för då skulle jag väl få självmordstankar. Det är inte lätt att vara tjej asså. HAHA. Nä men ska äta nyttigt thats right. Och har en kompis som är lika taggad så vi ska motivera varandra yes. Behöver äta nyttigt för som det är just nu äter jag huuuuur onyttigt som helst det är helt sjukt, egentligen borde jag väga över hundra kg. SLUT PÅ DET DÄR NU!
 
Med start imorgon!
 
Mhm
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet vad jag pratar om när jag säger. Tänk till ordentligt varför du gör och inte gör vissa saker. Du vill inte hamna där jag varit. Lovar dig. Inte värt det. Va rädd om dig.

2012-10-17 @ 23:54:09
URL: http://erriikalindeblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0