Natti

Nu ligger jag och cassandra och skedar i soffan. SKÖNT
 
Har ändå vart en produktiv daaag gymmat, lagat mat osv
 
Det enda som saknas är att jag borde ha pluggat. Men det gör jag imon (!!!!!!!!)
 
I MUST
 
Vet ni en sak jag älskar att göra ?
 
Kolla på weheartit på bilder med texter som man kan känna igen sig iiiii. Det är typ terapi för mig haha kan kolla på bilder i flera timmar JAG SKOJAR INTE. Helt cp
 
Bara en parantes sådär :)
 
Imon ska jag gå på stan med cassandris sen ska jag gymma och sen ska jag sätta mig på en buss och åka iväg :D
 
Kram . Much . Love . From . Esplanaden .
 
 
poängen med den här bilden var att få med celsiusen men det gick inte så bra
 
 
godaste drycken någonsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
kärlekkärlekkärlek till my stephanie Önskar det var jag som fick hennes namn. Det är finare än amy :3

Kommentarer
Postat av: klasonnnnnnnnnnnnnn

vfr klär hon sig som en kille ?

2012-11-20 @ 06:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0