Lite tankar sådär

Hellu haft en extremt chill dag idag, oförskämt chill har de varit. Så det är jag glad över :)
 
Den här veckan kommer bli braaa känner jaaag. ! btw
 
En sak jag inte förstår är sånna som skriver ner sina känslor på sin facebookwall. Liksom.. Okej jag bråkade med min kompis hon har verkligen sårat mig, är det första man tänker då, NÄ NU JÄVLAR SKA JAG GÖRA EN STATUSUPPDATERING! Thats right, så arg är jag !
Typ. o.O
It's just weird. Weird och extremt extremt pinsamt. Jag får nästan pinsamma rysningar när folk skriver privata saker på facebook och publicerar hej vilt om det. Inte heller förstår jag när folk planerar saker i den andra kompisens gästbok. DET ÄR JU ENBART SÅ ATT FOLK SKA SE ATT NI HAR NÅTT SOCIALT LIV. Och det är genomskinligt. Och även det är pinsamtpinsamtpinsamt.
 
Ja nu har jag berättat lite saker ur mitt perspektiv för jag är perfekt och har koll på läget. y0000 träning nu
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0