Yooy0

Fick en kommentar där någon undrade varför min syster klär sig som en killeeee.
 
JO för hon har den stilen helt enkelt, jag var oxå sån när jag var liten. Tyckte killar var mycket coolare och fick välja bland coolare kläder så då ville jag hellre vara coool istället för rosa och mesig som tjejer är haha.
 
Kan även passa på att hon är den enda tjejen i sitt fotbollslag, hon spelar datorspel, hon ska börja på karate osv hon är sjukt cool helt enkelt :D inte som alla andra
 
Den här dagen har vart chillidill i skolan, inga jobbiga lektioner dirreeeeekkkkkttttt. Men psykist känns det ungefäääär som såhär: Jag står i en glasbur och skriker och bankar på rutorna, alla jag känner går förbi och ler mot mig och vinkar . :)
 
Ne okej inte riktigt så jobbigt men på riktigt fuck this day. Tur jag har en liten ardnassac som gör mig lyckligast på jorden!! Längtar till lördag :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0