Idag

Idag har jag kört två pass på gymmet. det var alldeles alldeles underbart :) några av dom jag känner frågar hur ofta jag är där, jag har inte tänkt på det folk säger typ tränar du fem dar i veckan? varje dag? osv osv. JAG TÄNKER INTE PÅ DET. jag har inte satt upp något mål att jag måste träna varannan dag eller nånting, det bara blir så automatiskt att jag går dit varje dag för det är en del av vardagen. Skulle jag inte gå dit skulle jag bli rastlös som satan jag måste ha någon mild variant av adhd eller nått för jag kan verkligen inte ta det lugnt! men iallafall så ser jag fram emot att gå till gymmet, på riktigt har jag fjärilar i magen nu för imorgon ska jag äta en hälsosam frukost, klara av skolan och sen ska jag springa på löpbandet och jäklar vad skönt det ska bli =)
 
 
kunde inte bestämma mig för en utav bilderna för jag blev ju skitsnygg på alla =)
 
 
god proteinkaka! lägg märke till mitt fina nagellack! vill ni ha lika fina naglar? ja köp då det billigaste nagellacket på kicks som finns, depend heter det och kostar 25 kr sen målar ni era naglar, det ska komma lite utanför och efter några timmar skrapar ni av så mycket ni orkar.. då får ni lika fräscha naglar som mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0