Fyfan

Har hostat hela dagen och har nu ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Ja vad innebär då detta?
 
ATT JAG INTE KAN TRÄNA. och kan jag inte träna tänker jag fän inte gå till skolan heller för då kan jag lika gärna ligga hem och bli frisk ist för att sitta och anstränga hjärnan i skolan och gå upp och ner för staggs miljoner trappor. Plus att det är svinviktigt att jag är pigg på fredag för jag har styrketest ! Eller ah fys-test med akademin. So I need to be igång dååå...
 
Tränade dock benen idag lite.. Inget pulshöjande dirrrrekt. Mår sämre nu. Fucking bajs.
 
Mår dåligt när jag inte kan träna -.- Tycker det är så galet roligt nu att springa på löpbandet bland annat. Det går sååå braaaa. Plus att jag älskar att äta nyttigt :D Yes I do. Har min ätavadjagvilldag på fredagar iaf. Det är bra. Brabrabra.
 
Aja iomed att jag inte ska till skolan ELLER träna imon. Ska jag va hemma i min säng. Har redan bestämt mig för att laga chilisoppa. Det borde väl rensa näsgångarna och det där? Inte för att jag är snorig men vadfän.
 
Ska plugga samhällskunskap med. 110 sidor eller nåt såntdär. Det fixar jag lätt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0