Underbart

JAG ÄR SÅ JÄKLA TOK-GLAD

Helt utan anledning återigen. Livet bara funkar just nu så satfläskhärlig känsla!

Var i skolan idag och mådde inte alls dåligt över det, tvärtom!

Hade hur kul som helst med älskade Fillisnuskis som jag inte träffat på hur länge som helst! ♥

Sen vart det fotbollsträning som jag var lite nervös för, har ju inte tränat på en vecka p.g.a förkylning.

Men den gick huuuur bra som helst!!! Allting funkade. Visst gjorde småfel men ändå inte så jag hakade upp mig på dem som jag annars kan göra.

Sen kom jag hem o käkade god middag med pappa som fyller år. Grattis världens bästa pappa som inte ens förstår vad jag skriver nu haha love you!

Cyklade ner och kolla norratång en liten snabbis. Sen har jag pluggat!
Ska unna mig ett vänneravsnitt och sen sova. Pusss

Här har ni en lagom stilig bild på mig efter idrotten, vetifan vad jag skrattade åt men såg rätt skoj ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0