Morsdag

Idag har jag firat min älskadeälskadeälskade mamma som är världens bästa mamma :)

Jag gav henne en tunika, en blomma och en sten som det stod jag älskar dig på.

Hon blev jätteglad!

Iallafall har jag mamma och lillasyster Steffi paddlat idag. Sen har jag solat, solat och solat.

Jag vet inte varför men jag har gått runt och vart så extremt lycklig idag helt utan anledning. Underbart!

Har även tvättat kanoten och åkt inlines haha.

Nu blir de resturangkäk och sen buss in till pappa i stan!
Min kusin har åkt till Malaga så hennes kille passar hennes hund, hoppas på att få låna den ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Din svenska kusin i USA...

Härliga kusin!!! Kul att se vad som händer där hemma med dej/er!!! Saknar er allihop grymt mycket!!! Puss på dej!



... Ok att skicka hunden hit om Calle blir trött han... ;)

2012-05-28 @ 04:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0