Föreläsning om sex

Var på en föreläsning om sex idag haha sjukt kul!

Och jäkligt intressant, men de är det ju alltid när man snackar om sex haha :D

Bra val av ämne av en föreläsare egentligen, den slog ju den om marinbiologi rätt regält om man säger så..

Han som höll i föreläsningen satt på samma buss som mig in till stan sen så jag gick fram o sa att den var bra till honom, fasen så nervös jag var haha! Men det är man ju om man går fram till någon man inte känner oavsett, mesig jag är haha.

Nåja vi vann DM-matchen igår med 3-1 underbart!

Idag ska jag vila däremot. Det har varit extremt mycket fotboll senaste tiden så behöver det.

Har skrapat upp hela mitt knä så har jätteont i det :(

Ajaaa pusshej!
Jag och bästa finaste vännen Fillaaaaan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0