Stop and stare

Igår var det fredag!

Spelade match, var i omklädningsrummet 20:50 bion jag skulle på började 21:15, iiingaaaa problem tänkte jag. Öh.

Stupidstupid. Nåja jag hann iallafall! Jääääääävlar vilken bra film det var också. Otroligt sevärd!

Idag har jag mysit med min kusin och tjötat om saker och ting. Sen tog jag en runda på stan och köpte påskpresenter, så roligt!! :D

Ikväll blir det filmkväll med Jespeeeeerrrrr. Ska bli jättekul var så länge sen =)

Imon ska jag försöka övertala mamma till att vi ska åka till mormor, saknar henne hihi!

Förövrigt kom jag in på Internationell Ekonomi på CIS yaay. Ska ringa farmor och berätta det snart, hon kommer tro att det är värsta stora grejen haha ska nog inte nämna att söktrycket inte är särskilt högt särskilt inte om man jämför med hur ungdomarna i usa hareeee

Ha en bra kväll !

På tisdag ska jag färga håret förresten hos frissören, vill ha tillbaka min naturliga hårfärg som på bilderna här nedan :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0