Nightynight

Nu ska jag sova i Bergkvara, så GODNATT.

Imon ska jag ha min vårjacka så nåde Gud om han bestämmer att det ska bli mulet imon !!

Gröna jackan, jeans och låga svarta converse mmmmmmmm underbart !

Sen tar jag bussen in till staon på dirren efter la escuela. TILL MIN LÄGENHET I STAN.

För jag har en lägenhet i stan. Så ni vet! Åhhhh så lycklig jag är :D :D

Har fotbollsträning imon så sover in town.

(Förövrigt så är det pga att min mamma o pappa ska separeras som jag plötsligt även bor i Kalmar för er som inte visste det inte för att någon har med det att göra meeeen nu vet ni)


Kommentarer
Postat av: sofie A*dersson

finaste tjejen <3

2012-03-06 @ 21:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0