Lycka

Blev uttagen till A-laget! Majoriteten av alla spelarna spelar i division ett, laget vi mötte kom tvåa i division två förra året. Det kanske låter töntigt men det var ändå jävligt stort för mig! För några månader sprang jag på grus i ett divison fem lag i Torsås och nu fick jag vara med i en sån match. Underbart!!!!!

Trodde jag hade tappat all teknik o.s.v men dom tror tydligen på mig, känns för fint.

Nätade gjorde jag med, känns underbart. Gjorde även tre mål i måndags!

Åh vad det går bra nu !! Känns fruktansvärt bra att ha hittat motivationen till fotbollen igen. Jag är jag igen.

Nu ska jag springa ner till Max och fira med en hamburgare, tjillevippen eller nått imon ska jag va med Sofie wiiiiiiiiiii ♥♥

Och jag vet att ni hatar att läsa sånt här för folk hatar när det går bra för andra men shit the same :*




Kommentarer
Postat av: Irma

Jag hatar det inte, grattis Amy!

2012-03-19 @ 10:09:57
URL: http://granboms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0