Helg snart juu!

ÅH! Så skönt det ska bli med helg.

Har precis gjort färdigt engelska nyhetsartikeln. Är det någon genré jag inte kan hantera så är det just nyhetsartikel, fyfan. Får se hur det går, har ju rätt lätt för engelska i vanliga fall men det här var en extrem utmaning haha. Känns bra att vara klar med den iallafall! Har säkert gjort helt fel men skitsamma.

Har konsumentkunskapsprov imon med, har sån ångest! Har haft Mvg på alla andra inlämningar och prov i hemkunskapen så måste upprätthålla det men tiden räcker inte till, men ja... Det får gå som det går!

SEEEN har jag en uppsats jag ska skriva om en visdiktare. Helt ärligt, det känns som att våra lärare anstränger sig som faaan för att hitta det mest ointressanta ämnet. Visor liksom VISOR!! Vem fan lyssnar på det ?!

Har skrivit min alldeles egna visa med. Fan sämsta jag någonsin gjort under hela min skoltid MEENMEEN.

Seeeeeeen har jag nationellt prov i kemi om två veckor!! Och jag kan ingenting. Absolut ingenting. Så jag måste hinna läsa ut kemiboken på 200+ sidor, men det ska nog inte vara någon fara! .......

Bra att jag börjar träna seriös fotboll precis när jag får så fruktansvärt mycket grejer o göra i skolan!

Bra Där Amy, toppen.

Meen för att look on the bright side of life kan jag ju berätta lite positiva grejjor:

Imon är det fredag!! O jag ska ha det bra jaag. Pappa o jag ska in till stan och lämna grejjer i lägenheten. Har lånat Forrest Gump av Johnnyboy så ska kolla på den b.l.a Samt gymma med min kusinkusin om hon fortfarande kan. SEN är det match på lördag samt inflyttning - helt till Esplanaden! Sofiesofieunderbarasofie ska inviga den med mig!! ♥ O på söndag blir det chill. Träffa Amanda på eftermiddagen!

SÅDÄR HAR NI EN JÄVLIGT BRA OCH DETALJRIK UPPDATERING OM MITT LIV TROR INTE NI ORKAR LÄSA DEN MEN MEN!



En egobild i en bil. Jag ser full ut, kolla bara min ögon helt väck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0