Gul 6

Idag har jag varit i skolan.

Började med att vi kollade på en film, Stand by me. Har sett den förrut och den är absolut en av mina favoriter! Älskar goa 50-talsfilmer.

Sen vart de håltimme. Sen grillade jag med kamratstödjarna fram till sista lektionen som var NO.

Där skulle jag och bästa Fillan ha vår redovisning men jag kunde inte sluta skratta så sabbade typ allting. Förlåt för det ;*

Nu ska jag iväg o grilla with ma man Jesperrrr. Ska försöka att inte somna där denna gången haha.

Occccch imon ska jag leka med en finfin saknad vän, samt spela match!

O på söndag är det amerikanska dagen som jag ska på med Erik & Pappa! Sen ska jag umgås med min kusin som varit i Spanien o grejer.

Fullspäckad helg!

Och för att jag inte har några bilder att lägga upp slänger jag upp en på Fillan för hon är snygg! ;)
Plus att jag kom på nu att jag skulle hälsa från John Rooth att du hade skitsnygga kläder på dig idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0