Dagen innan dagen

Hej kompisar!

Igår var jag i skolan i typ 3 timmar. Sen stack jag till min kära kusin som tog studenten igår!

Så fiin hon var :)

Hängde där ett tag o hade det bra. Sen mötte jag upp min vän så cyklade vi o kollade på Sverige - Finland, U21 landskampen på guldfågeln arena. Mysigt :)

Runt nio cyklade jag ner till gymmet och sprang en mil! På 49,50 minuter, undrar om jag kan förbättra den tiden asså :)

Idag skulle klassen till Kolboda meeeen jag struntar i det.. Jag ska köra Easy Line och CXWORX på gymmet ist. Sen ska jag gå en runda på staon o efter det ska jag utnyttja mitt massagekort så att jag orkar fotbollsträningen ikväll :D

Seeeeeeen blir det umgås med min fina.

Verkar bli en bra dag :)
En gammal bild från skolan, vet ifasen om jag kommer sakna den. Känns lite lustigt men äääh vafään

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0