Onsdag

Idag har jag åkt säkert över en mil på mina inlines. Ääälskar det. Jag rullar fram över hela Kalmar nu så ni får akta er :) 
 
Åkte till Mediamarkt och framkallade lite bilder, köpte ramar o skit på ikea med.. Ikväll har jag spelat minigolf och käkat hur mycket kött som helst med ma buddy och hans familj. Är så satfläskmätt nu !! Ändå sitter jag här o äter kakor haha tjockisamy.
 
Börjar få ont i halsen så ska försöka somna tidigt och sova bort det, FÖR IMORGON ÄR DET MATCH!!
 
CUP!!!
 
Är taggad !!
 
Yay :D 
 
 
 
Onepiece + kakor = min onsdag kväll 

Kommentarer
Postat av: Amandaaaa

Kan jag få receptet på dom kakorna?! :)

2012-07-28 @ 14:08:28
URL: http://amythomas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0