Uppdatering av mitt händelserika liv

Ska bara uppdatera er om lite saker som hänt nu i veckan:

  • Jag har sökt två lägenheter i stan. Antingen blir det en på Esplanaden (hoppashoppas!) eller en vid Tegelviken, vore helt ok det med!
  • Jag har bokat en resa till Malta i augusti.
  • Jag har kammat hem MVG på biologiprovet.
  • Jag har tränat på grusplanen tisdag, torsdag. Mina vader är rätt döda.
  • Sprang en mil i onsdags. Nämnde jag att mina vader är döda?
  • Jag har ätit massa kakor.
  • Jag har sovit hos min kusin i Kalmar.
  • Jag har pluggat på ett bibliotek för första gången i mitt liv, oerhört mäktig upplevelse.
  • Haft den mest lärorika spanskalektionen i hela mitt liv, kände mig helt efterbliven är så mycket som jag inte kan.

En festlig bild på mig y mi mejor amigo, jag ser pretty damn uppstoppad ut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0