Friday I'm in love eller nått

Helluuu!

Idag har jag varit i skolan, kom hem, bytte om till mjukiskläder, sov & vaknade!

Nu ligger jag i sängen och väntar på Fillan... Rawr.

Näe, skoja bara, vi ska laga middag & hon ska färga mitt hår, mys! :D

Sen imon blir det kommunmästerskapen troligtvis. Kolla en liten stund iaf!

Sen ska jag bli presenterad för Johns släkt haha så jäkla festligt.

Lär nog få upprepa meningen " Nej vi är bara vänner, inget par " ex antal gånger.

Men det kommer nog bli supertrevligt!

Efter den släktmiddagen blir det Baif-fest hos Blomman, sisi.

Jaja, nu ska jag fortsätta vänta på Fillisnuskis, ha en trevlig fredag/helg ni andra!

O häär har vi mitt sovsällskap, yeah High Five Amy liksom!
(Skämt) (Jag är straight)
Hallå förresten vet ni att visa tror att Harry Potter är gay i sin karaktär?
Bara för att han träffar en trollkarl som heter Diagon Ally vilket ihopsatt blir diagonally, vilket betyder diagonalt på engelska, vilket är motsatsen till straight, som betyder rak men även är en synonym för heterosexuell. ERKÄNN ATT DET ÄR RIKTIGT LÅNGSÖKT?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0