Dator fixaaad

Tjaa kompisar! Min älskade farsgubbe lagade min dator så nu kan jag blogga igen! Har ni saknat mig? Klart ni har.
Aaah i förrgår eller nått jag vet inte lördags så var det nyårsafton! Spenderades i stan med alla kusiner typ jag vandrade runt lite här o var haha. Hade lagom med skoskav, jävla klackskor. Aja var en trevlig kväll iaf!

Igår hade jag bakiskalas eller nått sånt nej jag var inte bakis men Anton hiihii. Med massa fina vänner!
Sen skulle jag sova vid midnatt fast det gick inte så jag cyklade över till Cassandra och tjötade med henne hela natten. Deepshittalk you know.

Idag har jag sovit svinlänge, gymmat, tränat fotboll samt lekit med myspysgänget. Kollade på lejonkungen åh så bra den är !! Sen kollade vi på någon alienfilm. Nu är klockan ett och jag bör sovaaaaaaa. Hoppas ni alla mår bra !
En bild på mig och min absoluta favorit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0