Årssummering 2011

JANUARI 2011

Firade in det nya året i Torsås med finfina vänner och värdelös sångande (från min sida) !
Började blogga igen! Här är vad som skulle varit min första header. Fattar inte att jag inte använde den. Ganska snygg juu! Bra jobbat Liza!
Jag och Cassandra började hälsa på Jesper en del! Här är vi hans soffa och jag ser vackrare ut än nånsin i mina mjukisbyxor ohja.
Bokade en resa till England där jag skulle få träna med Chelsea!
Fixade praktikplats hos Kalmar FF!
Myste med myspysgänget. (Coolt namn vi har) (Inte)
Skrev på för IFK Kalmar
FEBRUARI 2011

Jag hade min naturliga hårfärg. Ser ut o va ca 8 år på denna bilden, snyggt!
Var på Norra Tångs årsfest där jag såg ut såhäär. Ser lagom drogad ut sött.
Var och hälsade på Oscar & Fia i Linköping! SUPERmysigt ohja.
Aftonbladet hade nyhetstorka
Och jag hade skoskav.
Himla händelserik månad asså! HAHA
MARS 2011
Hälsade på Jesper och myste med Ture med jämna mellanrum. Här var vi på väg in till stan för att se BAIFs träningsmatch mot Trekanten!
Aaah myste som vanligt med myspysgänget haha. Hade rött läppstift på mig. Vet inte om det är så fint egentligen...
Köpte en ny kamera. Som jag dessvärre tappade i havet.
Såg ut på detta viis. Mössan hittade jag på golvet eller nått så nae den gick jag inte runt i. Faktiskt. Haha!
Mars var med andra ord inte heller så händelserik.
APRIL 2011


Jag praoade hos Kalmar FF
Var och såg första matchen på guldfågeln arena! Håller dock lappjäveln upp och ner haha så fail.
Var på uppsamlingsläger med Smålandslaget. Fick återigen spela back buuh.
Var på pokerkväll hos kusinkusin.
Lekte med Timothyyybaby.
Började träna utomhus WII
Lyssnade konstant på Veronica Maggis då nysläppta skiva satan i gatan.
Såg ut på detta vis.
MAJ 2011

Det var varmt så man kunde gå klädd såhäär.
Snyggkusin fyllde arton ååååår!
Hade en awesome kväll med Vickan och killen på bilden som jag inte kommer ihåg namnet på just nu samt Callekrull!
Låg o stekte i soolen. Har mina I heart Fotboll trosor på mig på bilden btw. Haha
Tog årets första dopp. Blekfis & svinkallt!
Fann min dold talang genom att slå rekord i att stapla läskbackar!
Fotbollen gick bättre än nånsin.
Åkte med Baifbussen heelt ensam för att kolla på en bortamatch haha himla random.
JUNI 2011

Stekte som aldrig förr. Här i Karlskrona med Lisa.
Strippade i skolan för att fira att betygen var satta!
Gav Cassandra ett par byxor i konfirmationspresent. Tyckte att hon förtjänade det!
Åt en jävla massa jordgubbar.
Hade skolavslutning...
Träffade en gammal barndomskompis Arvid yesss.
Firade midsommar!
Hade den här headern...
Paddlade till garpen i min kanot Edward med bästis.
Umgicks med Zebbe o Sälen.
Badade i Jespers pool en jäävla massa!
Nu orkar jag inte summera mer ikväll. Får ta resten imon! Eller nått. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0