5 saker du skulle göra om du var mångmiljonär

''
Tre saker jag gillar med mej själv (utseende):
• Öhm. Hmm.. Mitt leende är fint på kvällarna. Inte på morronen dock
• Mitt hår när jag har en bra hår-dag (En gång per år ungefär)
• Min rumpa är go o sitta på

Tre saker jag inte tycker om med mig själv (personlighet):
• Jag blir irriterad när folk är veliga haha. Ja eller Nej liksom sen kör jag vidare
• Jag blir ganska tjurig när jag är hungrig...
• Jag litar för lätt på folk

Tre saker jag gillar med mig själv (personlighet):
• Jag är typ alltid glad. Oavsett hur omgivningen ser ut
• Jag kan få folk att skratta
• Om jag tycker nånting är fint säger jag det istället för att hålla det inne :)
Tre saker jag stör mig på:
• När jag är ute och går. Och jag hälsar på någon så hälsar den tillbaka utan att le!! Jag tycker det är otrevligt haha :(
• Nästan varenda människa i min årskurs hahaha utom några speciella som är vettiga
• Folk som inte säger det dom egentligen tycker. Utan anpassar sig efter mig eller vad man ska säga
Tre saker jag blir glad av:
• Choklad baby choklad
• Spontana människor! Som bestämmer sig för att hitta på nått samma kväll, ingen framförhållning ALLS. Det är skitkul för då har man inte förväntningar heller så det kan typ bara bli bra
• Jag blir glad när andra människor är på bra humör. Det är trevligt
Fem saker jag skulle göra om jag blev miljonär
  • Köpa Jeffrey Campbell Black Litas skor
  • Köpa en lägenhet på Esplanaden
  • Bjuda varenda jävel jag tycker om på stekhuset varannan dag
  • Köpa en ny bil till pappa
  • Köpa bra betyg haha nae men jag vet faktiskt inte. Ge bort pengar till hemlösa vore rätt najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0