What I've done

I söndags lunchade jag med Marcus på Subway, satt där i x antal timmar o bara tjötade massa onödigheter.

Riktigt trevligt!

Sen sov jag på Esplanaden baby. Skola dagen därpå. Alltså fan i helvete vad jag borde tränat idag! Jag borde verkligen, verkligen, verkligen gjort det. Men jag var för trött. Usch att man aldrig undkommer denna ständiga trötthet. Det känns som en obligatorisk del av vardagen, bläääääääääääää. Aja vi går mot ljusare tider nu iallafall! :D
Ser ni skon på bilden? Den plus en likadan skor. För jag har två av dem haha. Ska jag ha på mig på lördag då det vankas årsfest. De är femton, FEMTON centimeters hög klack. Jag kommer bli 1,63 + 15 cm lång!! 1,78 cm baby! Jävlar så lång jag kommer vara. Lär ju få stå still hela kvällen bara så att jag inte ramlar, worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0