Onsdag

Bra dag mycket bra dag!

Fick MVG på spanskaprovet wiiiiiwiiiiiiiwiiiiiiii underbar känsla.

Var i stan med min kära bästa vän och fixade med en inflyttningspresent till mi amigooo.

Blir askalas! Älskar att köpa/göra presenter :D

Nu är jag hemma och har pluggat lite konsumentkunskap, ska kolla lite serier nuu.

Imon är det fotbollsträning har redan fjärilar i magen!

Har tränat med IFK måndag tisdag denna veckan, var lite ledig idag.

Träning imon igen som sagt sen match på lördag iiiiiiiiiiiiih!!!!!!!!!!!!!!

OCH JAG FLYTTAR PÅ LÖRDAG.

Men innan dess har jag prov och en inlämning på fredag men jaja, sånt löser sig!

Puss o kram lite kärlek från mig till er.
Var i stan med min vackra andra halva Cassandra Nilsson ♥
Och jag stal den här bilden från Fillans blogg för att påminna henne om hur fin hon är hihihi!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är fin min vän! <3

2012-02-29 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0