Mina mål

Okeej just nu känns skolan riktigt äckelpäckeltråkig. Men jag har mina mål så de får mig att driva framåt ändå.

Det här vill jag göra:

Gå internationell ekonomi på CIS, ska lägga till kurser så att jag blir diplomerad gymnasieekonom. CIS känns helt rätt, de satsar verkligen på sina elever vilket ger mig ett mycket mer seriöst intryck av skolan och utbildningen om man jämför med Stagg där man bara är en i mängden. Ska plugga så långt det bara går inom engelskan med fööööööör...

SEN när jag tagit studenten ska jag fort som fan hitta något enklare ekonomijobb inom företagsekonomi eller what so ever. Tjäna tillräckligt med pengar förhoppningsvis tar det bara ett-två år. Sen ska jag åka till USA och studera på Harvard Business School. Eftersom att jag är amerikansk medborgare kan jag vara där huuur länge jag vill sug på den ni. Ahh jo jag satsar på att få cp-höga betyg på gymnasiet med, det kan väl inte vara så svårt? Har ärligt inte ansträngt mig ett piss nu dessa tre åren så på gymnasiet är det fasen dags att lägga i en växel. Ah anywho så ska jag plugga på Harvard Business School efter att jag har jobbat nått år. Får se vad jag väljer att plugga där men troligtvis leadership in financial organizations jag vet inte allting lät helt galet braaaaaa! 

Japp sen kommer jag hem till Sverige, köper en feting lägenhet i Stockholm och blir Sveriges nya finansminister, petar Anders Borg bara sådär liksom. Hejhopp Fucking Amy In Da Houseeeeeeeeee!!

Lär väl sluta med att jag jobbar på McDonalds men ja just nu har jag ju drömmar, ambitioner och mål iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0