MEN SÅ TRÅKIGT

DETTA ÄR DU:
Vad heter du? Amy-Lee Thomas

Hur gammal är du? Yngre än vad jag känner mig
Hur mycket väger du? Ouff för mycket. Men jag är för lat för att göra nått åt det
Hur lång är du? 163

SNABBFRÅGOR:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär?
Once
Vad tycker du om kärlek? Men usch vilken djup fråga
När kramade du någon sist? Idag. Cassandra my love!
Saknar du någon speciell person? Ja
Har du svårt för att bli kär? Ja, krävs en del.
Är du singel? Jaa det är jag väl!
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: En liten stund
Hånglat med nån riktigt ful: Ingen som varit ful i mina ögon
Hånglat med fler än 50 pers: Näe
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Tror inte det faktiskt! Jag är rätt pryd av mig, haha.
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar? Näe. Misstag gör väl alla, de formar en till personen man är idag liksom.
Åkt ambulans?
Nae.
Gjort nåt olagligt? Inget värt att skryta över.
Fått din mamma att gråta? Min mamma gråter aldrig
Slagit ner någon? Neheddu!
Skämts över dina föräldrar? Hahaha om jag har, att jag har!
Sagt jag älskar dig och menat det? Jadå.
Tar du droger? Nae sånt skrämmer mig haha.
Dricker du? Näe jag är pryd! Finflicka.se
Vilka kläder sover du i? Mjukisbyxor och tröja typ. Ibland naken, jag varierar väldigt mycket haha
Vad hatar du verkligen? Att bli besviken
Varit kär? Ja
Vill du gifta dig? Det vet jag inte! Verkar kosta mycket pengar haha
Vill du ha barn? Någon gång så. No hurry there inte

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Skulle tippa på Cassandra. Tycker inte om att ha besök direkt haha.
Såg dig gråta? Mamma, var så jäkla arg att jag grät haha.
Fick dig att gråta? Det håller jag för mig själv.
Du delade en dricka med? Men nicht pysslar inte med sånt. Än.
Du gick på bio med? Anna och Moa tror jag.
Skällde på dig? Det minns jag verkligen inte.
Sa någonting till dig och vad var det? Man it's cold in here! Pappa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Frallor
Sjungit? Nej
Saknat någon? Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Nej
Egen dator? Ja
Bra kompisar? Dom duger välla!



Dålig bild ohja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0