Lovely day

Bra dag. Betydligt bättre än gårdagen!

Vaknade hos underbara Sofiie. Fick ta löpet till bussen för att inte missa den!

Väl inne i stan bjöd mormor och moster på lunch satt och pratade med dom i över två timmar. Myys!

Efter det gick jag och köpte 3 t-shirts och ett par jeans till mig själv just because.

Blev lite trött och gick hem till Erik o tog en powernap på soffan.

Efter det tränade jag med IFK KALMAR igen!!!! Åh underbaraste på länge.

Är helt mör i kroppen men ja, jag är tillbaka i IFK och det känns fruktansvärt bra!

Lägenhet på Esplanaden och en elitsatsande klubb. Fyfan så fint!

Nu ska jag sovaaa imon ska jag bowla med ett par fina människor iih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0