It's friday

Helluuu.

Bra dag igår, mycket bra dag. Hade supermysigt med kusin o moster och morbror. Seen kollade jag på Walk the line. Fan vilken bra film! Känner mig lite efter med att se den men nåja.

Idag var jag i skolan men stack hem lite lite tidigare. Slocknade direkt! Vaknade nyss och trodde att klockan var åtta och jag pratade med mig själv typ " Neej hann inte mamma beställa schnitzeln nu " Ja jag drömmer tydligen om mat...

VILL NI VETA EN ALLDELES FANTASTISK SAK ?!

Jag är ledig i nio dagar nu, nio nio nio nio dagar nio helt underbara dagar!

Sportlovet ser ut som följer:

Måndag - Bio med Sofie!
Tisdag - Träning
Onsdag - Möte med *****
Torsdag - Finmiddag med Cassandra i stan!
Fredag - Linköping
Lördag - Linköping
Söndag - Kommer hem från Linköping

Oså lite studying på det!

Ikväll blir det dra till Torsås och umgås med finafina vänner, wonderful ♥



Kolla vad extremt duktig min bästa vän Cassandra är på att måla btw!

Hon ska måla av samma person ( Audrey Hepburn ) till mig i inflyttningspresent!

Åh så galet nöjd jag kommer bli, älskar sånna tavlor och att det är Cassandra som målat den också gör det hundra gånger bättre med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0