It sounds pretty good

Helluuu.

Vaknade vid halv tio ungefär gick ut och tog en powerwalk i en timme.

Underbart! Borde starta dagen så oftare känner jag.

Gick runt hela Bergkvara ungefär.

Har precis duschat och ätit frukost.

Ska packa dom sista sakerna nu, drar till Linköping en sväng idag nämligen! Wiho.








Tre bilder från promenaden nyss! :)




Igår blev det in till staon en runda. Bowlade och hade supertrevligt med b.l.a (hur den förkortningen nu stavas) fina Cassandra! ♥ Lägg märke till att det ser ut som att hon inte har några fingrar knappt på denna bilden haha så jäkla kul!



Jag såg oerhört förförisk ut i min clownnäsa...

Kommentarer
Postat av: irma

hur var det i linkan o med min brooo? :d

2012-02-28 @ 12:18:19
URL: http://granboms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0