Facebook

Jag har verkligenverkligenverkligen tröttnat på facebook.

Alla statusar handlar om samma sak.

Antingen; Är det någon som ska festa så personen skriver nått om det "Woho utgång" "Klackarna i taket" "Vi ses i dimman" o.s.v Och alla andra som ska supa den dagen gillar också, grattis.

Eller; Är det en tjej som är ledsen så hon skriver något galet djupt på engelska som knappt någon förstår.

Det kan också vara: En som har ett barn som BARA!! Skriver om sitt barn åh nu kan han gå, åh nu kan han säga mamma blabla skaffa en mammablogg förfan..

En annan sak folk är flitiga att skriva om är badabababa vädret! Ja nu skiner solen. Nej skit nu snöar det o.s.v DET FINNS INGET MER OINTRESSANT ATT LÄSA OM JAG LOVAR!

Seeen är det dom där kompismammorna som gör tjugosju statusuppdateringar om dagen jätteintressant. Verkligen.

Eller bara vanliga ''kompisar'' som också gör tjugosju statusuppdateringar om SÅ VÄRDELÖSA SAKER jag somnar när jag läser det.

Själv gör jag bara idealstatusuppdateringar. Typ när det har hänt nått dåligt/pinsamt, det är sånt som går hem kompisar! För jag är ingen som lägger upp en bild på mig själv och får 90 gillningar, nope jag är rätt nöjd om jag får 10 japp. Jösses vad ledsamt, näe inte direkt. Mina vänner ger komplimanger irl vaaaaa.

Näe usch vilket långt inlägg jag är trött. GODNATT finingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0