Effektiv lördag

Vaknade alldeles alldeles för tidigt!

Ska strax bege mig ut på en promenad i Bergkvara och möta upp min kära busshållplats.

Sen ska jag vara otrogen mot min busshållplats och sätta mig på bussen istället. Oh så fyndig jag är !

Nae men ska in till stan o köpa spotify premium samt gymma. Har inte tränat på typ två TVÅ veckor!! Har vart halvförkyld o grejer.

Är fortfarande förkyld men jag pallar fan inte vänta mer. Lär springa på löpbandet i 12km/h i tjugo minuter.

Mitt mål var ju innan 14km/h och sist jag sprang sprang jag på 13,6 km/h men vågar inte ha så höga förväntningar nu när jag inte tränat på ett tag. Så det blir lugnt i tjugo minuter och sen träna mage!

Efter det blir jag bjuden på lunch av Bengt haha, jag bjöd in mig själv jättesmidigt!

Får se lite vad som händer ikväll, har inte orkat planera nått :)
Någon som är sugen på att delta med mig btw? Man cyklar typ hela vasaloppet eller nått.. Jag vill jag vill jag vill!
Ciaoo så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0