My baby don't mess around because he loves me so and this I know for sure

Befinner mig i huset som jag väääxte upp i. På landet. Det är helt jävla sjukt vad avlägset det känns för mig. Ändå har jag bara bott i Kälmää i nio månader. Och här har jag bott hela mitt liv. Tycker inte om att vara i Bergkvara överhuvudtaget längre, lite knas det där. Jag är en jävligt rastlös människa så tror ju större stad desto mer passar det mig haha. Får damp när jag inte kan hitta på någonting och ja vad finns det att göra i bergkvara på vintern? Nu är det ju julafton så då är det okej för det finns julklappar haha. Men annars måste jag ha med mig sällskap så jag har någonting att göra. Just nu drömmer jag mig bort till när jag tar studenten, då vill jag ut och resa :)
Antingen au-pair eller bo i vår lägenhet i florida med någon *hint* baby, och bara ströjobba som servitris eller nått sånt.. Min lärare sa att jag inte kan bli någonting efter den utbildningen jag går på gymnasiet utan att jag måste läsa på högskola eller nått sånt, men det tror jag inte jag har någon ork för. Inte förrens jag kommit på vad jag verkligen vill bli iallafall :) SÅDÄRJA lite djupa tankar dagen innan julafton.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0