Kan inte sova

Kan verkligen inte sova.. Har sånna fjärilar i magen, vet inte varför men allting känns så bra just nu. Typiskt att det känns så på natten och inte riktigt likadant på dagen när man väl är i skolan och allting känns SÅ drygt.. Jag behöver ju min skönhetssömn men det är väl bättre att bli utan sömn för att jag är glad och pirrig än för att jag mår dåligt! Bra där, positivt tänkande mrs Amy Thomas.
 
Idag fick jag genomföra en fotbollsträning, ÄNTLIGEN! Var två veckor sedan jag var med på en riktig utomhusträning. Helt underbart kändes det oxå. Jag har btw vart förkyld i en vecka och sen fick jag en inflammation i tån, men nu - idag - slet jag bort nageleeeeen så det var bara till att köra. Om någon skulle trampa mig på tårna skulle jag dock bryta ihop, skrika och börja gråta kan jag mycket väl tänka mig. Fick bita mig i tungan när jag råkade nudda tån lite lätt i köksbordet liksom. Vekling kanske man kan kalla mig!
 
Igår körde jag ett crosstrainingpass på gymmet oxå, bästa passet är det absolut! Riktigt jävla svinjobbigt. Har haft sjuk träningsvärk idag haha.
 
Annars då?
Har haft ruskigt mycket plugg den här veckan. Svenskatal, spanskaredovisning, naturkunskapslabbrapport, so-inlämning, svenska-analys och ett matteprov har jag avklarat! Nu är det bara en naturkunskapsuppgift och att plugga till spanskaprovet kvar. Så det ska jag ägna min helg till!
 
Imorgon ska jag träffa saknade Lollo och sen ska Cassandra spendera natten hos mig. Längtar!
 
Vilken väl skriven och styckeindelad text jag hänför er nu, GO AHEAD AND läs it. Puss och kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0