Träning, onepiece, makaroner och världens bästa film

Rubriken sammanfattar allting rätt bra här vaa.

Har precis tränat, tredje dagen i rad. Har träning imon och i övermon med och jag ska inte missa en enda denna veckan! Så är det bara. Redan avverkat 3/5 som sagt :)

Idag hade jag sovmorgon men den tog jag inte direkt ut.. Nåja.

Fick veta att det var 50% rea på allting inne på bikbok idag, kan visa seeen vad jag köpte!

Var i kälma för lite talangträning, otroligt tung i benen efter löpövningen igår.

Har planerat lite inför valborg, kommer blii gryyyymt! Om allt går vägen och my boys kommer till mig då, sjukt kul :D

Nu ska jag gosa ner mig ytterligare ett snäpp på soffan till min favoritfilm Breakfast at Tiffany's :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0