I wanna be adored

Idag är en sån dag då jag har mjukisbyxor och tjocktröjja i skolan. JA de är det.

Det är även en sån dag då jag äter jordnötssmör på digestive och choklad till frukost.

Hm vad kan det bero på att det är en sån dag då undrar ni?!

JO FÖR JAG SOMNADE VID TRE PÅ MORGONEN TYP!

Tre timmars sömn är way too little för mrs AMY.

Fan att min säng är så smal 90 cm liksom hur tänker mamma? My ass är typ 120 cm det här funkar inte...

Nåjaaaa får väl skriva ett klagomål till kära mammsen o pappsen, så här kan jag ju inte ha det...

IDAG SKA JAG KLIPPA OCH FÄRGA OCH SLINGA WIIIIIIIIIIIIIIIII

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
WIIWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIWIIIIIIIIIIIIIIWIIIIIIIIIIIIII

Yaaaaaaaaaaay lyckalyckaalyckalycka

Mitt hår är så galet fettigt så ni fattar inte. Helt stört. Så nu MÅSTE frissören tvätta det :D :D
Deen hårfärgen skall jag haa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0