Good day my friends

Igååår hade jag en skitdag! Yesyes. Kände mig värdelös för att jag inte tränat, hade spanska nationella och ööööh seg dag! Dååå kaaan man behöva sällskap och iomed att man har haft en dålig dag kan man faktiskt inte ta ett nej. Så vet ni vad man gör då? Jo man överraskar den man ska till med godis. Då kan människan liksom inte skicka hem dig! Smart är Amy, smart.

Idag har jag varit i skolan. Engelska nationella i tre timmar sen simhallen! Klappat & klart liksom.

Fick sluta vid ett så var inne i stan vid två. Gick en runda, hittade en skitsnygg jacka! Åh. Ögonorgasm mm. Ska köpa den imon :)

Sen gick jag hem till Joaaaaakim eller om han stavas med C jag vet inte hm..

Åt kyckling iaf gottgott :D Jag är asgrym på att bjuda in mig själv hos folk!

Sen vart det fotbollsträning nyss hemkommen och nyduschad underbart!

Nu ska jag dega lite i soffan och lägga mig tidigt. Har inte sovit alls mycket denna veckan så det behövs :)

Kraven är inte så höga för att starta eget i Torsås. Man behöver ju inte kunna stava iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0