A confession

Tyckte det var jobbigt att vara en av kanske de 2% som inte drack nu på valborg. Jag vill inte dricka, it's not my style. Uschuschusch, tattigt tattigt tattigt. Jag vill inte vara en sån woohoo-utgång-klackarna-i-taket-ses-i-dimman-vad-fan-hände-igår?-typ-av-människa, jag är inte sån!

Kändes lite sådääär när nästan alla som jag umgås med skulle dricka och kände lite jahaaaaaaa.. Jaja..

Började tveeeka lite. Borde jag kanske dra till festen ändå? Kanske bli skitfull istället och strunta i alla mina principer? (Skulle aldrig gjort det men tankarna såg ut som så ändå)

Loggar in på facebook och får se att jag blev uttagen till A-laget herrejösses vilken lycka!!

Så nu känns det som att det finns en mening, tänk om jag hade varit packad istället?

Då hade jag inte fått åka till värnamo och lira med ett division 1 lag imon.

Ne see, att inte dricka lönar sig! Fick starta i flickallsvenskan igår och nu A-laget imon.

Så grymt värt! Jag dricker inte, jag spelar fotboll sju dagar i veckan så äreeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0