Tradiga questions

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen. Jag är heelt ensam, skönt.
Vem fick du senaste sms av? Anna
Vem tänker du på nu? Tänker inte på någon.
Vem pratade du senast i telefon med? Mormin
Vems hus var du senast i? Cassandras
Vem önskar du var med dig nu? Det ni! ;)
Vem är din favoritsläkting? Alla mina kusiner och mostrar är asgrymma

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig i min säng.
Var handlar du mest? Ingen aning, lite här och var. ÖB har bra utbud...
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Har ingen tröja på mig.
Var åkte du senast bil? Från Hagaborg till mitt home


VAD

Vad åt du senast? Godis hihi
Vad drack du senast? Bubbelvatten
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga byxor på mig heller haha :d
Vad är den närmaste saken som är blå? Handduken jag har virat runt mig i.
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Blått
Vilken film såg du senast? Eclipse
Vad hör du just nu? Musiken ur datorn. Familjen - Det snurrar i min skalle

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jadå.
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Japp
Tyckt att din kusin är het? Klart :D
Sovit naken? Jaaa
Kört över hastighetengränsen? Aldrig!
Målat om ditt rum? Ja till den extremt fula färgen jag har nu......
Dansat framför en spegel? Haha klart.
Fått hicka? Japp.
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nesh det tror jag inte.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Japp.
Varit i slagsmål? Inget seriöst.
Smugit ur ditt hus? Jaa det har jag :) För att löpa..
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Nja, jag antar det.
Hånglat med en främling? Japp.
Älskar eller saknar någon nu? Ohja :D

FAKTA

Smeknamn:
Shorty av Cassandra haha annars har jag inget.
Födelsedag: 13 juli
Bor: I Sverige
Arbete: Pluggar

FAVORIT…

Färg:
Fortfarande blå.
Plats: Hagaborg, min säng, poolen i Florida, Gröndal
Drog: Kokain
Fordon: Flygplan är fräsigt.
Film: Beastly & Water for elephants
Djur: Pass hahah, nej men hund antar jag. Eller katt. Eheh Guldfiskar med.
Affär: Topshop
Serie: Desperate Housewives, Dexter, Sex and the City, One tree hill, Vänner o.s.v Scrubs och How i met your mother, Family guy fy vilken serienörd jag är ;(
Café: Subway räknas va?
Skor: Converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Bara om jag har en bra dag, annars undviker jag dem.
Gnälla: Bara när jag är kissnödig eller hungrig haha!
Skrika: När jag spelar fotboll isf..
Sova: Inte särskilt mycket.
Drömma mardrömmar: Haha ja, drömmer alla sorters drömmar.
Drömma sexdrömmar: Lätt.
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Njae ibland? :)
Ha sex: Haha pass.
Hata folk: Näjje hata är ett starkt ord.
Lita på folk: Jaa det gör jag nog ganska lätt.

NÄR…

Åt du senast:
För en timme sen typ.
Läste du en bok senast: Förra veckan.
Var du på konsert senast: Det var ett bra tag sen.
Köpte du något senast: Idag.
Kysste du någon senast: Passar den frågan med! ;)
Svor du senast: Minns jag inte..
Sjöng du senast: I duschen antar jag.
Klagade du senast: Minns inte!!!!!
Är det sommar: Året runt!

VEM…

Saknar du:
Saknar ingen direkt.. Eller jo men alltså aa...
Rörde dig sist: Moa som kramade mig hejdå =)
Kysste dig sist: En stilig kille.
Gjorde dig riktigt glad senast: Cassandra..
Fick du sms från senast:

HAR DU…

För många vänner:
Nej, lagom med vänner
Tvångstankar: Lite smått. Om jag tänker säga nått och sen ångrar mig måste jag säga den ändå för annars blir framtiden fel, typ.. Kan väl ses som gulligt? Haha
Någon annan psykisk sjukdom: Meh jag har inga psykiska sjukdomar.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Ja fast på någon annan.
Några piercings: Hål i öronen.
Egen dator: Ja!
Gjort bort dig rejält: Om jag har, att jag har.
Bra självförtroende: Vissa dagar har jag det.
Kysst någon: Jadå.
Haft sex: Japp.
Köpt kondomer: Haha ja det har jag.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Jadå.
Blivit kär i någon på nätet: Alltså jaa jag antar det :d
Dumpat någon: Japp
Blivit dumpad: Japp
Velat vara otrogen: Nej, aldrig i livet.

HUR….

Går du:
Som en fotbollsspelare/dwarf.
Fördriver du tiden: Lyssnar på musik..
Mycket pengar har du: Inte särskilt mycket.
Tjänar du pengar: Näe haha!
Ofta diskar du: Aldrig..
Ofta städar du: Allt för sällan
Ofta träffar du din familj: Varje dag träffar jag någon av dem.
Mycket äter du: Mycket!

ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Jo
Arrogant: Inte ofta hoppas jag
Osäker: Nejdå.
Blyg: Ibland
Smart: Klart jag är
Sentimental: Ja ibland
Pratglad: Haha alltid!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0