Tjao

Har precis lirat match vinst 6-0 gjorde två mål woopwoop.

Imon ska jag vila för första gången på en jävla massa dagar i sträck, måste få bort träningsvärken..

Ajaaa har tagit skolfoto och sånt skit denna veckan, do not like it. Får se om de blev nått o ha haha ;D

Sov i Funkabo igårnatt. Ni vet de fina trakterna i staon. SUPERMYSIIIIIIGT hos kusinkusin som har flyttat dit :)

Och om ni såg någon vilsen själ mitt i rondellen i gula fotbollsstrumpor igår så var det jag. Inte lätt att hitta....

Ajaaaaa nu har ni blivit lite uppdaterade på söndag blir det lira match med B-laget yaay!




Erkänn att det är svårt att hitta en bättre inflyttningspresent?

Vem vill inte ha en gigantisk tavla på mig liksom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0