Studiedag

Idag har jag haft studiedag! En mycket produktiv sådan också mmmm.

Vaknade hos kusin, tog bussen in till stan och gymmade på Nordic.

Slog rekord på löpbandet och körde styrka, sen solade jag.

Gick o köpte en turbanliknande sak jag har velat ha alltför länge.

Åkte hem med mor min, pluggade.

CYKLADE till Torsås för andra gången denna veckan.

Köpte nyttigheter till frukost och lunch och sånt grejs eftersom att jag är nyttig numera!

Är råtaggad på det wiho!

Cyklade till Felicia där jag hämtade en plattång jag får låna nu när min har gått sönder.

Kom hem - pluggade.

Nu sitter jag och googlar lite nyttiga recept hittar massa awesome!


DÄR HAR NI MIN JÄVLIGT DUKTIGA DAG I ORD SÅ ATT NI SOM BARA LATAT ER KAN MÅ LITE DÅLIGT :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0