Sagoland

Tjaa! Precis hemkommen från skolan.

Idag var det skoljoggen och jag är supersupernöjd med min tid!!

Slog den gamla med två minuter yaay. Kom tvåa av alla tjejer på skolan.

23.29 va tiden förövrigt på fem kilometer. Ingen ninja-tid men med tanke på förra året är jag såååå nöjd!!

Trodde jag skulle få typ 30 minuter haha :D

Aaaah men aaaaaaaaaaaaaaaaa nu vet ni det ! ;)

Nu ska jag vila och käka nått sen blir det in till stan för att först fixa mms-inställningar och internet till min mobil.

Och sedan träna med talanggruppen. Woho! Är på bra humör.

Dock har jag tappat mitt busskort, 800 kr bara sådär va :(




Nöjd svettig äcklig tjej i massagesängen håhå.

Vems idé var det att ha tacos i skolan samma dag som skoljoggen förövrigt? VEM FAN VAR DET?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0