Me and my tantsnusk

Vill ni veta en hemlis?

Jag tror jag har blivit beroende.

Ni vet den där boken jag läste som jag skrev om i inlägget här under?

Den var helt sjuuukt bra! Läste ut den på två dagar.

Amy Thomas = osocial på hög nivå.


And now har jag blivit lite smått besatt av kärleksromaner.

Såhär löd konversationen med biblotikarien idag:


Jag: Har du några böcker liknande den här? (Jag lägger fram boken som jag läst ut på hennes skrivbord)
Biblotikarien (vadfan heter hon?!): Den boken skulle egentligen slängas.
Jag: Jaha? Men har ni någon liknande?
Biblotikarien: Jag personligen är emot tantsnusk.
Jag: MEN JAG GILLAR TANTSNUSK!

Inte riktigt så gick väl konversationen till, men kort sammanfattat.

Nu har jag en nyyyy bok och jag har lite ångest över att den inte kommer vara lika bra som förra, menmen.

Är jag nördig eller? Äsch då. Charmigt väl? På något vänster? Snälla?



Kommentarer
Postat av: Cassandra Nilsson

ingrid heter hon;)

2011-09-25 @ 02:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0