Having an argue with myself

Tjalalala!

Idag ser ut att bli en bra dag. Bortsett från att jag har syslöjd, men det är bara till att genomlida.

Och jo, jag vet faktiskt att det kommer bli en bra dag. För jag hittade 60 kr i min ficka, känner mig som en miljonär!

Först blir det skola, sen beger jag mig in till stan för att gymma. Ikväll blir det mys med familjen.

Och det ser jag fram emot jag för har inte hunnit träffa mamma alls denna veckan!

Yes har inget mer att tillägga. Eller jo, imon spelar Baif borta mot Kalmar Södra, en match jag INTE tänker missa!
Har missat de fyra senaste Baifmatcherna så får ta tag i det nu...



Såhär ser jag ut idag förövrigt, börjar bli liiite van vid det mörka håret. Fan såg ut som jag hade peruk först haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0